Reklamaatio

Jos olet ostanut meiltä tuotteen, jonka koet vaurioituneeksi reklamaatioajan kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen kuin lähetät tuotteen takaisin meille. Pyrimme aina helpottamaan prosessia sekä sinulle että meille käymällä etukäteen keskustelua reklamaatiosta.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@aktiivinentalvi.fi ja ilmoita seuraavat tiedot:
- Tilausnumero
- Mikä tuote on kyseessä
- Lyhyt kuvaus viasta
- Kuvat tai video viasta

Jos arvioidaan, että tuote on viallinen, tarjoamme ilmaisen palautusetiketin. Muista kuitenkin aina hankkia lähetyskuitti, sillä olet vastuussa lähetetyn tuotteen palauttamisesta meille.

Huomioi seuraavat säännöt:
Valitukset on tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun vika on havaittu tai se olisi pitänyt havaita tuotteen tavanomaisen arvioinnin perusteella. Asiakas voi reklamoida kirjallisesti tai suullisesti. Reklamaatio-oikeus raukeaa Tanskan tavaranmyyntilain 83 §:n 1 momentin mukaan kahden vuoden kuluttua tilauksen vastaanottamisesta, ellei toisin ole sovittu.

Valitukset on tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun vika on havaittu tai se olisi pitänyt havaita tuotteen tavanomaisen arvioinnin perusteella. Asiakas voi reklamoida kirjallisesti tai suullisesti. Reklamaatio-oikeus raukeaa Tanskan tavaranmyyntilain 83 §:n 1 momentin mukaan kahden vuoden kuluttua tilauksen vastaanottamisesta, ellei toisin ole sovittu.

Käsittelemme valitustapaukset yhteistyössä tavarantoimittajiemme kanssa ja vastaamme sinulle "kohtuullisessa ajassa" - yleensä 1 viikon kuluessa, mutta tämä voi vaihdella yksittäisten valitusten välillä.


Kysymyksiä reklamaatioista?

On tärkeää huomata, että oikeus tehdä valitus ei kata normaalia kulumista tai sinun aiheuttamiasi vikoja. 

 
Se kattaa vain alkuperäiset viat tai niiden syyt, toisin sanoen viat, jotka olivat olemassa, kun sait tavarat.

Käsittelemme valituksesi "kohtuullisessa ajassa". Usein tämä on alle viikko, mutta jos tapaus on monimutkaisempi, se voi kestää kauemmin. Prosessi kestää kauemmin, jos meidän on esimerkiksi tilattava varaosa tai lähetettävä tuote toimittajalle. Pidämme sinut ajan tasalla tapauksen etenemisestä.

Jos valitus hyväksytään, maksamme viallisen tuotteen palautuskulut. Saat lisätietoja tästä asiakaspalvelustamme.

Jos valitusaika on päättynyt, emme valitettavasti voi auttaa sinua. Lain mukaan valitusaika on 2 vuotta.

Asiakkaamme rakastavat meitä
    
Yli 500,000 asiakasta vuodesta 2003.